Amstel Gold Race 2015

Zondag 19 april vond de 50e editie van de Amstel Gold Race plaats. Ruim 225.00 bezoekers genoten van de renners en de sfeer rondom dit jaarlijks terugkerende evenement. De Arjan van Dijk Groep verzorgde de aankleding en culinaire invulling in het Amstel Gold Race Hospitality Paviljoen op de Cauberg.

De Arjan van Dijk Groep, Amstel en Stichting Amstel Gold Race sloegen dit jaar de handen weer ineen om de totaalbeleving van Nederlands mooiste en zwaarste toerklassieker te ‘optimaliseren’. Al jaar en dag vindt de samenwerking plaats om de gasten te laten genieten van de race en het culinaire goeds rondom de race.

Speciaal voor de 1.500 VIP-gasten was er luxe paviljoen op de Cauberg waarin werd genoten van het uitgebreide hospitality arrangement. Voor dit Gouden jubileum is er een nieuwe uitstraling voor het VIP-gedeelte gecreëerd. De gasten konden de race volgen op de schermen en de winnaar Michal Kwiatkowski werd na zijn zege geïnterviewd in het VIP-paviljoen.

De Amstel Gold Race biedt ieder jaar een hospitality-arrangement. Dit arrangement biedt de gasten de mogelijkheid om elkaar in een prettige, ontspannen omgeving te ontmoeten en de race te kunnen volgen onder het genot van een lekker drankje en goed eten.

Andere belevingen

Ook weten wat de mogelijkheden zijn?