Brand activation

Breng je merk op een onvergetelijke manier onder de aandacht met brand activation. Meer begrip van je merk of product zorgt voor een hogere betrokkenheid bij je doelgroep. Om uiteindelijk je sales een flinke boost te geven! Als creatief evenementenbureau bedenkt Arjan van Dijk Groep een onderscheidende brand activation om jouw merk op de kaart te zetten. Allemaal in lijn met jouw marketingstrategie voor het beste resultaat!

Betrokkenheid bij je merk verhogen

Brand activation zet je niet zozeer in om mensen bekend te maken met nieuwe producten, maar vooral om mensen je merk en producten beter te laten begrijpen. Waar komen ideeën voor nieuwe producten uit voort? Wat is de visie van je merk? Meer kennis van de achtergrond van een product zorgt direct voor een hogere betrokkenheid bij je doelgroep. Uiteindelijk kan een succesvolle brand activation verantwoordelijk zijn voor een flinke stijging in de verkopen!

Recente berichten

Ook weten wat de mogelijkheden zijn?

Onderscheidend brand event

Een onvergetelijk evenement organiseren is een essentieel onderdeel van een succesvolle brand activation campagne. Om bij te blijven is het belangrijk om jezelf te onderscheiden van de concurrentie. Onze Bedenkers van Beleving kijken samen met je naar de concurrentie en hun gebreken. Jouw brand event moet dat gat op gaan vullen.

Een onderscheidende brand activation begint met een uniek concept. Op basis van de sterke kanten van jouw merk ten opzichte van de concurrentie bedenken we een sterk concept. We bepalen de boodschap en op welke manier deze naar buiten wordt gebracht om de brand activation succesvol te maken.

Succes meten van brand activation

Hoe weet je of je brand activation campagne succesvol was? We bepalen in eerste instantie de KPI’s die aangeven wanneer je publiek zich betrokken voelt. Met tools als mobility-tracking tijdens een event, social media tracking en enquêtes kunnen we de impact van brand activation op de betrokkenheid meten.

Arjan van Dijk Groep heeft jarenlange ervaring met het realiseren van een geweldige ROI voor evenementen, ook wel ROE (return on event). Monitor de sales tot een bepaalde periode na het brand event om te zien wat de campagne heeft opgebracht. Door de ROE te berekenen kun je evalueren of de brand activation een waardevolle toevoeging aan je marketingmix is geweest.

Brand Activation
Brand Activation Event

Tijd voor activatie!

Wil je ook een brand activation organiseren met een goed concept dat naadloos aansluit op je marketingstrategie? Als creatief evenementenbureau staan Arjan van Dijk Groep en zijn Bedenkers van Beleving al meerdere decennia garant voor kwaliteit. Neem contact met ons op en we bespreken samen de mogelijkheden om brand activation succesvol op te nemen in jouw marketingmix!

Ook weten wat de mogelijkheden zijn?