Personeelsfeest bij Arjan van Dijk Groep; wel of niet binnen de WKR?
De WKR (werkkostenregeling) is sinds zijn ontstaan in 2010 al meerdere keren op de schop gegaan. Ook in......
Een bijzonder kerstfeest, -borrel of nieuwjaarsfeest organiseren? Wij gaan graag de uitdaging met je aan! Creatief evenementenbureau Arjan van Dijk Groep staat voor je klaar met een stevige dosis creativiteit, deskundig advies en professionele organisatievaardigheden.
Met een kerstfeest kun je de betrokkenheid, binding, bedrijfstrots en loyaliteit van jouw medewerkers vergroten. Hierdoor ontstaat een groter wij-gevoel. Een geslaagd kerstfeest is dan ook een investering van onschatbare waarde voor een succesvol volgend jaar!
De centrale gedachte achter het organiseren van een kerstfeest? Aandacht! Aandacht voor jouw medewerkers verhoogt de betrokkenheid. Het einde van het jaar is het perfecte moment om jouw personeel volledig in het zonnetje te zetten. Het is een moment om een onderling gevoel van trots te creëren. Na de jaarwisseling gaat iedereen weer vol nieuwe inspiratie, moed en enthousiasme aan de slag!
Ben je op zoek naar unieke kerstpakketten inspiratie? Bezoek dan de HIER. Event Locaties kerstmarkt.
De WKR (werkkostenregeling) is sinds zijn ontstaan in 2010 al meerdere keren op de schop gegaan. Ook in......
Wij roepen al jaren dat evenementen geweldige tools zijn om verschillende bedrijfsdoelen te realiseren. Daarom voorspelden we vorig......
Theaterdiners en themafeesten. Ze zijn weer helemaal terug van weggeweest. En dat is niet zonder reden. Want een......
Op 10 juli dit jaar waren onze Bedenkers van Beleving aanwezig op EventStreet in Haarlem. Deze beurs voor......
Niets zorgt voor meer enthousiaste bezoekers tijdens een evenement dan een goed verhaal. Het is dus ook niet......
Een kerstborrel organiseren op een unieke manier vraagt maar om één ding: lef. Stap uit je comfortzone en neem creative specialisten in de arm. Durf de borrel te benaderen als een communicatie- of intern marketing moment. Treed buiten de gebaande paden. Dan creëer je spraakmakende en memorabele events.
Als Bedenkers van Beleving hebben we bij de Arjan van Dijk Groep alles in huis om samen met jou een kerstborrel te organiseren die alle verwachtingen overtreft. Een beleving van begin tot eind, een compleet event waarbij alle zintuigen worden geprikkeld. Daarnaast kijken wij altijd verder naar de achterliggende strategie en doelstellingen. Zo benutten wij samen met jou alle kansen om betrokkenheid te creëren.
Een kerstborrel van Arjan van Dijk Groep beleef je op een eigen locatie naar keuze, of op één van onze bijzondere eventlocaties in Brabant. Heb je een uitdagende en inspirerende locatie in gedachten voor jouw kerstborrel? Daag ons uit om er een spektakel van te maken!
Neem contact op met de Arjan van Dijk Groep om de mogelijkheden te bespreken.
Wil je 2019 op een spetterende manier inluiden? En wil je een bijzondere nieuwjaarsborrel organiseren? De Arjan van Dijk Groep helpt je graag met het organiseren van een feestelijke opening van 2019!
Een nieuwjaarsborrel organiseren is niet eenvoudig. Waar moet je precies beginnen? Hoe kun je alle medewerkers inspireren en motiveren? Ons jonge en gepassioneerde team staat voor je klaar met creatieve ideeën, zodat jouw borrel een succesvolle basis vormt voor het nieuwe jaar. Wij houden rekening met jouw strategie, doelstellingen en verwerken alle belangrijke thema’s in het evenement.
Wil je meer weten over het organiseren van een nieuwjaarsborrel? Neem dan contact op met de Arjan van Dijk Groep en we bespreken graag de mogelijkheden met je.
De WKR (werkkostenregeling) is sinds zijn ontstaan in 2010 al meerdere keren op de schop gegaan. Ook in 2019 is de regeling opnieuw aangepast en wel in de ‘vrije…
Wij roepen al jaren dat evenementen geweldige tools zijn om verschillende bedrijfsdoelen te realiseren. Daarom voorspelden we vorig jaar in de event trends van 2018 ook dat events…
Theaterdiners en themafeesten. Ze zijn weer helemaal terug van weggeweest. En dat is niet zonder reden. Want een avond vol spektakel en show zorgt voor gespreksstof en breekt het…