Jubileum evenement organiseren? Download onze whitepaper!
Een jubileum evenement organiseren? Maak het onvergetelijk! Een bedrijfsjubileum is een bijzonder moment, iets om écht even bij......
Een bijzonder kerstfeest, -borrel of nieuwjaarsfeest organiseren? Wij gaan graag de uitdaging met je aan! Creatief evenementenbureau Arjan van Dijk Groep staat voor je klaar met een stevige dosis creativiteit, deskundig advies en professionele organisatievaardigheden.
Met een kerstfeest kun je de betrokkenheid, binding, bedrijfstrots en loyaliteit van jouw medewerkers vergroten. Hierdoor ontstaat een groter wij-gevoel. Een geslaagd kerstfeest is dan ook een investering van onschatbare waarde voor een succesvol volgend jaar!
De centrale gedachte achter het organiseren van een kerstfeest? Aandacht! Aandacht voor jouw medewerkers verhoogt de betrokkenheid. Het einde van het jaar is het perfecte moment om jouw personeel volledig in het zonnetje te zetten. Het is een moment om een onderling gevoel van trots te creëren. Na de jaarwisseling gaat iedereen weer vol nieuwe inspiratie, moed en enthousiasme aan de slag!
Ben je op zoek naar unieke kerstpakketten inspiratie? Bezoek dan de HIER. Event Locaties kerstmarkt.
Een jubileum evenement organiseren? Maak het onvergetelijk! Een bedrijfsjubileum is een bijzonder moment, iets om écht even bij......
Ga je een zakelijk evenement organiseren zoals een congres of een beurs? Dan heb je vaak een heleboel......
Sommige momenten zijn zo bijzonder dat je daar echt even bij stil moet staan. Een jubileum is zo’n......
Een geweldig event organiseren is niet voor ieder evenementenbureau weggelegd, dat bewijst de Netflix documentaire Fyre wel. Op......
Ga je een evenement organiseren met een evenementenbureau? Als je dit niet vaak doet kan het lastig zijn......
Een kerstborrel organiseren op een unieke manier vraagt maar om één ding: lef. Stap uit je comfortzone en neem creative specialisten in de arm. Durf de borrel te benaderen als een communicatie- of intern marketing moment. Treed buiten de gebaande paden. Dan creëer je spraakmakende en memorabele events.
Als Bedenkers van Beleving hebben we bij de Arjan van Dijk Groep alles in huis om samen met jou een kerstborrel te organiseren die alle verwachtingen overtreft. Een beleving van begin tot eind, een compleet event waarbij alle zintuigen worden geprikkeld. Daarnaast kijken wij altijd verder naar de achterliggende strategie en doelstellingen. Zo benutten wij samen met jou alle kansen om betrokkenheid te creëren.
Een kerstborrel van Arjan van Dijk Groep beleef je op een eigen locatie naar keuze, of op één van onze bijzondere eventlocaties in Brabant. Heb je een uitdagende en inspirerende locatie in gedachten voor jouw kerstborrel? Daag ons uit om er een spektakel van te maken!
Neem contact op met de Arjan van Dijk Groep om de mogelijkheden te bespreken.
Wil je 2019 op een spetterende manier inluiden? En wil je een bijzondere nieuwjaarsborrel organiseren? De Arjan van Dijk Groep helpt je graag met het organiseren van een feestelijke opening van 2019!
Een nieuwjaarsborrel organiseren is niet eenvoudig. Waar moet je precies beginnen? Hoe kun je alle medewerkers inspireren en motiveren? Ons jonge en gepassioneerde team staat voor je klaar met creatieve ideeën, zodat jouw borrel een succesvolle basis vormt voor het nieuwe jaar. Wij houden rekening met jouw strategie, doelstellingen en verwerken alle belangrijke thema’s in het evenement.
Wil je meer weten over het organiseren van een nieuwjaarsborrel? Neem dan contact op met de Arjan van Dijk Groep en we bespreken graag de mogelijkheden met je.
Een jubileum evenement organiseren? Maak het onvergetelijk! Een bedrijfsjubileum is een bijzonder moment, iets om écht even bij stil te staan. Een mijlpaal die je samen met je team…
Ga je een zakelijk evenement organiseren zoals een congres of een beurs? Dan heb je vaak een heleboel mensen met verschillende achtergronden bij elkaar verzameld. En allemaal komen…
Sommige momenten zijn zo bijzonder dat je daar echt even bij stil moet staan. Een jubileum is zo’n moment. Je team heeft hard gewerkt en samen hebben jullie…