Arjan van Dijk Groep verzorgt veelbelovende kickoff’s voor 2015

Arjan van Dijk Groep verzorgt veelbelovende kickoff’s voor 2015

Wernhout, 13 januari 2015

Het jaar is nog maar amper twee weken oud en de Arjan van Dijk Groep kan nu al met veel plezier en gepaste trots terugkijken op een aantal zeer bijzondere, creatieve en energieke evenementen.

Veel bedrijven kozen dit jaar voor een andere start van het nieuwe jaar. Ze hadden één gemene deler. Ze wilden 2015 starten met het communiceren van een missie, een doel of een boodschap. Samen met de Arjan van Dijk Groep resulteerde dit in een aantal creatieve, doeltreffende kickoff’s. Onder het mom van ‘een goed begin is het halve werk’ werkten de bedenkers van beleving de afgelopen maanden intensief samen met de diverse ondernemers wat resulteerde in een reeks van bijzondere events.

Zo kwamen bijvoorbeeld de leden van de  Brabants Zeeuwse Werkgeversvereniging (BZW) samen in het voormalig huis van gedetineerden “De Koepel” in Breda om ‘achter gesloten deuren’ 2015 in te luiden met de jaarrede en een captains-dinner.

Daarnaast startte ABN Amro dit jaar met een lach tijdens een cabarettour voor en door eigen medewerkers, waarin de cabaretiers een spiegel aan zichzelf en de onderneming voorhouden.

Volvo Cars Nederland luidde 2015 in met een nieuwjaarsreceptie voor de dealers waarin gezamenlijk werd teruggekeken op 2014 en uiteraard de koers voor 2015 bekend werd gemaakt. Bovendien startte een dag later de  sneakpreview van het totaal vernieuwde vlaggeschip van de Volvo-familie: de Volvo XC 90. Het betrof hier een pre-productie model waarmee genodigden kennis konden maken onder het genot van een hapje en drankje.

Bovenstaande evenementen zijn slechts een greep van de bijzondere belevenissen die de Arjan van Dijk Groep mocht creëren.  Het zijn typerende voorbeelden van de veranderende markt. Een creatieve, unieke start van het jaar is niet zomaar een bijeenkomst voor de gezelligheid. Echter, tegenwoordig is het een (essentieel) onderdeel van een veel diepere en doordachte strategie.

Roland Ernst, directeur van de Arjan van Dijk Groep: “Onze bedenkers van beleving adviseren niet alleen hoe een evenement een bijdrage kan leveren aan een groter geheel, maar zorgen ook voor verbindende, klantgerichte en doeltreffende vertalingen.

Het waarmaken van dromen is onze missie en zit al jaren in ons DNA verweven. Steeds vaker gaan we met bedrijven om tafel om samen met hen evenementen te bedenken die nauw aansluiten bij de marketing- en communicatiedoelen.

Hedendaagse evenementen zijn slechts een onderdeel van een totale strategie. De ondernemer van nu is zich bewust van de meerwaarde van evenementen als communicatietool. Wij kunnen deze doelen vertalen in creatieve, unieke en memorabele bijeenkomsten.

We denken verder dan dat. Ook het voor- en natraject rondom het evenement worden door ons meegenomen. Een totaalbeleving met een doeltreffend resultaat is alleen op die manier haalbaar!”