Relatie-evenement Peugeot

De wens

Organiseer een spraakmakende avond voor de fleetowners waarbij de introductie van de 308 CC en de 3008 centraal staat. De onderliggende doelstelling van dit evenement is het vertrouwen in de toekomst te vergroten. Verder moet het merk Peugeot en haar organisatie “top of mind” blijven bij de gasten van dit Fleetowners Event.

Het concept

Voor de introductie van de nieuwe 308 CC en de 3008, zijn wij geïnspireerd door de term ‘crossover’ die van toepassing is op de 3008: een nieuw concept dat de voordelen van een SUV, MPV en een SW in zich verenigt. Daarnaast is de Nederlandse vertaling van crossover, ‘kruising’. Beide zijn op subtiele manier verwerkt in de evenementen.

Het evenement

Na de spectaculaire onthulling van de nieuwe modellen in het Peugeot Experience Center reden de gasten zelf in een van de nieuwe modellen naar Amsterdam. Hiervoor was een speciale testroute uitgezet. In de Beurs van Berlage werden de gasten verwend met heerlijke gerechten, geserveerd aan tafels waarop een projectie te zien was. Een innovatieve en unieke vorm van communiceren en presenteren en een ludieke manier om te dineren. Het diner werd afgewisseld met geweldig ‘crossover’ entertainment, zoals een ballerina met skate-act en een dansshow met lakeien in barokke stijl die later bleken te streetdancen. The Boule demonstreerde een combinatie van goochelen, jongleren en theater. Als afsluiting van de avond zorgde Alain Clark en zijn vader voor een combinatie van oud en nieuw.