The Essence of Efficiency

Bedenk en realiseer een concept voor de introductie van de nieuwe Peugeot 308. Neem hierbij de thematiek van de auto als uitgangspunt: The Essence of Efficiency.

Gekozen werd voor een bijzondere locatie in een bosrijke omgeving met een strand. Een prachtige natuur, passend bij het thema ‘van nature efficiënter’. Bovendien was deze omgeving geheel anders dan de vorige introducties van Peugeot. Tijdens de spectaculaire onthulling kwamen merkwaarden en producteigenschappen ruimschoots naar voren. Vervolgens werden de strakke witte wanden rondom het nieuwe model geopend. Met recht: “A wind of chance” en “van nature efficiënter”. De prachtige bosrijke omgeving werd zichtbaar. Het leek alsof de auto’s in de vrije natuur stonden. Efficiëntie werd terug gevonden in het speciaal voor Peugeot vervaardige transformatie-meubilair. Dit was in één handeling in verschillende settings te veranderen voor de presentatie, onthulling, lunch-, diner- en borrelsituatie, trainingssituatie en het personeelsfeest.